Schaap naar Timboektoe ! ! !

16 november 2008 - Wa, Ghana

Peoplezz!

Ff een kort berichie vanuit Wa. Mijn werkzaamheden zitten erop hier en nu begint het reizen :) Ik wou eerst gaan reizen in Ghana, maar ik ben enthousiast gemaakt door Mark (student tandheelkunde, vrij nieuwe vrijwilliger) om mee te gaan naar Timboektoe. Claar (de fysio) gaat ook mee. We gaan via Burkina Faso naar Mali toe. In Mali gaan we een paar highlights bezoeken zoals Timboektoe, een boottocht over de Niger en Dogon Country. Erg veel zin in, het zal alleen ff zwaar budget reizen worden, omdat Mali erg duur is (terwijl het wel het op vier na armste land van de wereld is, :|). Het wordt hoogstwaarschijnlijk slapen op daken van hotels en het dek van een vrachtschip, maar ach heb je dat ook een keer meegemaakt! In Timboektoe willen we ook nog kijken of we een paardaagse kameeltocht door de woestijn kunnen maken. Veel te reizen en te doen dus. We schatten met 2,5 wk weer in Wa terug te zijn.

Aangezien mijn simkaart in Burkina en Mali het niet doet, zal ik dus ook ff een tijdje niet te bereiken zijn. Oftewel mensen, u zal een paar weken nog minder last van mij hebben! :)

Zoals gezegd hou ik het kort, moet nog veel regelen voordat we morgenmiddag vertrekken! Dus hierbij laat ik het.

Mensen, ik zou zeggen: Houdoe maar weer!

Schaap

1. margot en chris:
    16 november 2008
    Bram, wat ontzettend GAAF! We zijn jaloers!

Heel veel plezier!
  2. Martin:
    Wel mooi ouwe!

Dacht aleen dat timboektoe aleen in de donald duck bestond. Moet je maar ff wat mooie foto's maken van die pratende eenden.

Houdoee
  3. Nanda:
    He Bram,
    Super super veel fun tijdens je rondreis!
    Groet'n uit Nijmegen
  4. Rien en Margriet:
    Hoi Bram,
    Wie gaat dat betalen,zoete lieve Gerritje???
    Een mooie tijd toegewenst!!Doe je wel voorzichtig zodat we je nog eens live in Kruikestad kunnen zien.
    Houdoe!!!!!!!!!! XXX
  5. Pa en MA:
    16 november 2008
    Zet hem op Bram. W e zijn trots op je. Graag veel fotoos. Koop maar een extra chipkaartje.
    Je mail ontvangen.
    Sanne regelt het morgen.
    Bel een keer vanaf een vaste telefoon
    Vanuit Mali of Burkina Faso.
    We zouden wel mee willen hoor.

Groetjes

Pa en Ma en ZLG
  6. Rikkie:
    Hey skoapie,

nice!! succes op de daken van de de hotels... super voor elkaar hoor.
    en zodra je er weer bent moeten we maar een keer uitgebreid gaan stappen!!!

zou een keer weer tijd worden zeg maar....

goeie reis en tot over een paar weken...

greetz Rikkie
  7. Jordy & Stephanie:
    Schaap!
    Ben zeer benieuwd hoe Mali is en zeker ook het uit de Donald Duck (idd Martin:)) bekende Timboektoe!
    Feauteau's pleez!
    Houdoe :d
    Crapman
  8. Marischka Borgman:
    He Bram,

Goede reis en tot over een paar weken.

Bert, Marischka, en Lotte
  9. Sjaak:
    Schaapioooooooo,

Have fun en neem een leuk souverniertje voor ons mee!

kusje
  10. kremert:
    20 november 2008
    hey skoapie dus het gaat je nog goed? mooi zo, ja vraag je zussie zo af en toe wel eens bij de bakker onder mij. maar timboektoe bestaat dus? en ik die donald duck ook nooit geloven hehe hey het allerbeste de komende tijd, groet kremert
  11. OPA:
    22 november 2008
    Hey Vriend!

Succes jongen! Geniet ervan! We spreken elkaar gauw en dan drinken we er 1 op!

Groeten,

Opa
  12. loes:
    23 november 2008
    ha die bram. je maakt wat mee... wij ook. we hebben namelijk een kerngezonde dochter gekregen op 17 nov. 3670 gram. ze is met keizersnede geboren.... ben nu weer thuis en herstellende.. ze heet Mara..
    nou je komt maar eeen keer langs...als je er weer bent.. nou kerel nog effe genieter van
    hofsinkies
  13. bert, edith, rutger, liedeweij, david:
    4 december 2008
    Hoi Bram,
    Nog even en je bent weer in het super koude
    kikkerlandje.
    Maar wel fijn ,net voor de feestdagen!!!
    Geniet van je laatste periode.
    We zien je snel,Bram.
    Lieve groetjes van ons allemaal.
    Van mij een dikke KUS!!!!
    Bert ,Rutger,Liedeweij,David,Edith.