Toch maar een blog...

18 juni 2008 - Tilburg, Nederland

Heej Peoplezz!

Tadáá! Daar is ie dan! Mijn blog voor me reis naar Ghana.. Eerst wou ik het niet doen, maar na vele vragen heb ik er toch maar voor gekozen om het wel te doen.. Via deze site wil ik mijn avonturen met jullie delen (enige censuur zal wel aanwezig zijn :) ). Hoe vaak ik iets ga schrijven weet ik nog niet, maar dat merken jullie vanzelf!

Over ruim een week, vrijdag de 27e, is het dan zover en reis ik af naar Wa in Ghana. Mijn reis begint in Anerveen (idd Martin, Sjaak, Johan en Jordy: daar in het Oostblok in die andere tijdzone). Vanuit 't mooie Oostuhn zal ik dan naar Frankfurt afreizen, alwaar ik om 11:40 uur hoop op te stijgen en om 17:45 uur plaatstelijk tijd hoop te landen in Accra, Ghana. Vanuit Accra zal ik dan (vast en zeker samen met veel Afrikanen en kippen in kooitjes) met een bus afreizen naar Wa in het noorden van Ghana.

En dán . . . begint het pas echt!

1. Sanne:
    18 juni 2008
    He Bram!

Leuk idee een site.
    Ik ga je proberen te volgen met al je avonturen in Wa.
    Bij deze alvast heel veel plezier, natuurlijk een leerzame tijd ;) en enjoy!!!!!
    We drinken er zaterdag meerdere op...!

X Sanne
  2. Emmy Schaap:
    18 juni 2008
    Hoi Bram, Leuk dat je ons op de hoogte gaat houden, We vinden het best spannend hoor zo'n neefje in het verre ghana! Succes en enjoy. We volgens je!
  3. Rikkie:
    19 juni 2008
    hey skoapie,

leuk hoor zo'n blog, ben benieuwd naar je verhalen... en niet over 6 maanden met een vrouwtje met een dikke buik terugkomen hè? gedraag je wel een beetje.... haha.

greetz
  4. Jordy & Stephanie:
    19 juni 2008
    Schaap!
    Ben zeer benieuwd naar je verhalen Schaap! Ik ga ze zeker lezen.
    Nog een tip: neem een card-readertje mee voor het inlezen van je foto's van je digitale camera naar de computer. Kan iedereen meegenieten hoe het er in Wa uitziet.
    Houdoe en veel plezier!
    Crapman (aka Jordy)
  5. Mathilde:
    20 juni 2008
    Hey Bram!
    Hou je weblog maar flink up to date, dan weet ik een beetje wat ik kan verwachten als ik kom! hihi.
    Groetjes Mathilde
  6. Sandra en Aj:
    22 juni 2008
    Mooi werk Bram,

ik ben benieuwd hoe het daar gaat.
    We wachten de fotoos wel af.

Groet

Pa
  7. Jeroen:
    Hey Gha-na Skoapie:d

Leuk ja dat je een blogger! Ben benieuwd wat je allemaal gaat meemaken in Wa. Hoop dat het een leerzame tijd voor je wordt. Heel veel plezier en hoor, zie lees wel wat over de chiwawa lady's:D:D:D

See Ya!
    Jeroen
  8. Chris:
    Topper,

succes daar & idd foto's!

have fun
  9. kiron en erik:
    hey schaap

wij wensen je veeeel plezier daar en dat je maar veel mag leren (kunnen we ons niet voorstellen haha)
    cker gaan we je missen maar voordat je het weet ben je erweer. (jammer genoeg):D
    VEEL PLEZIER DAAR!!!!!

xxx de drenthjes
  10. Marischka Borgman:
    24 juni 2008
    Hallo Bram,

We willen je heel veel succes, plezier, en een leerzame periode wensen in Ghana.
    We zijn benieuwd naar je verhalen, foto,s, en hoe de mensen daar leven!
    Goede reis a.s vrijdag!
    Misschien zien of spreken we je nog wel voor die tijd.
    We gaan je in ieder geval volgen!

groetjes, Bert, Marischka, en Lotte uit het mooie Anerveen.
  11. Digibeetje:
    24 juni 2008
    Jaaaaa digibeet heeft de link gevonden!
    Ik wens je een heel goede reis en een super mooie ervaring om nooit meer te vergeten! Ben benieuwd naar je verhalen.
    Digibeetje
  12. Monique:
    25 juni 2008
    Hey ex collegaatje ;-)
    Leuk zo;n weblog!! Ga je zeker ff volgen als je daar, nou ja ok ik ga je hier op je weblog volgen........bijna hetzelfde!
    Heel veel fun en veel ervaringen toegewenst.
    En tot ziens in december!
    Groetjes Monique
  13. Debby:
    27 juni 2008
    Hey brammetje bram,

Heel veel succes plezier geluk etc. daar in het mooie Afrika!!!!!!

Kussies from Holland

Fam Krijger
  14. Sandra en Aj:
    28 juni 2008
    Hoi Brammetje Horlepiep,
    Wij waren gisteren om 1600 uur terug uit Duitsland,
    Wat gek he, twee uur later was jij geland in Ghana.
    Ik heb al je kleren gewassen deze liggen netjes gestreken in de kast te wachten tot je terug bent.
    Joep en Pim zijn naar de stad naar het ballonnenfestival.
    Papa moet Joep om 23.45 uur ophalen.
    Vindt hij niet zo leuk.
    Ik denk dat je nu in de bus zit.
    Beviel het eerste nachtje goed in Afrika?
    Liefs van ons allen doeg mama
  15. Sandra en Aj:
    29 juni 2008
    Hoi Bram Ik hoop dat je nu op de plaats van bestemming bent.
    Ging het een beetje?
    Ik denk dat het hier beter is geregeld met het openbaarvervoer.
    Wij gaan vandaag naar Reinier ,Hij is jarig.
    Joep had het vannacht weer voorelkaar, sliep weer eens bij David.
    Sanne heeft een kuikentje wat net uit het ei is gekropen binnen gehaald. Wij geven het eten en drinken.
    Maar volgens mij liggen zijn darmen buiten het lichaam.
    Jammer he.
    Sanne is nog niet thuis, slaapt nog bij Bert.
    Ben beniewd wat ze er van zegt.
    Liefs van ons alle 5
    Doeg Bram
    xxxxxx mama
  16. Sandra en Aj:
    30 juni 2008
    Hoi Bram laat je eventjes wat horen.
    Alles okee?
  17. loes:
    EEj Gozert,

vanuit hier succes gewenst en veel plezier, dat etentje staat ergens vast in januari of februari, dus we wachten op je om jou verhalen te horen.

Groet Gilberd, Loes en Mace
  18. Rick:
    30 juni 2008
    Ha schaap! alles lekker? hoe is het daar? Ben benieuwd wat je aantreft. uitkijken voor zakkenrollers he, heb gehoord dat die daar veel rondlopen;)! groetenn!!!
  19. Marije Pol:
    1 juli 2008
    He Bram!

goed dat we je een beetje kunnen volgen daaro?
    hoe gaat het tot nu toe?
    al een beetje aan het wennen?
    lekker hoor geniet er maar lekker van en ook af en toe een beetje studeren he?

Liefs Marije!
  20. bert, edith, rutger, liedeweij, david:
    3 augustus 2008
    hoi lieve bram zit je verhalen te lezen bert rutger david naar dublin stoere mannentocht wat heb je al veel meegemaakt succes groetjes edith